dinsdag 12 november 2019

Thema: Veilig in het verkeer!

De komende 2 weken werken we naar aanleiding van 'Helm op, fluo top!' verder in de klas rond het thema: 
VEILIG IN HET VERKEER!



Volgende activiteiten komen aan bod:

  • Groepswerk maken: een verkeersmat knutselen
  • Bewegingsparcours met begrippen: voor, achter, naast, tussen
  • Schilderen met fluoverf
  • Vertellen met vertelplaten: veilig-onveilig
  • Verkeerswandeling in de buurt van de school
  • Wiskundige initiatie: hoeveelheden vergelijken: veel/weinig
  • Sporen maken met wielen van auto's
  • Vertellen verhaal: Anna in het verkeer
  • ...
Mag ik vragen om de briefjes voor het oudercontact zo snel mogelijk terug te bezorgen?
Ik wil u ook graag meedelen dat ik zoveel mogelijk probeer rekening te houden met uw voorkeursdag en -uur, maar wanneer 6 ouders vragen op hetzelfde moment te komen, moet ik toch enkelen teleurstellen... Ik voorzie 15 tot 20 minuten per gesprek, dus 3 a 4 ouders in 1 uur. Dank voor uw begrip!

Thema De boerderij