zondag 17 oktober 2021

Thema: Ik en mijn huisdier!

 De komende 2 weken starten we met een nieuw thema in de klas: 

Ik en mijn huisdier!



We zullen in de klas heel wat activiteiten doen betreffende die lieve huisdieren maar het leukste is natuurlijk om de dieren te kunnen ontmoeten, aaien,...

Wie thuis een huisdier heeft en de komende 2 weken wel eens een moment kan vrij maken om langs te komen met zijn/haar huisdier is van harte welkom. 
U mag mij via Smartschool/mail contacteren wanneer u zou kunnen langskomen en met welk dier.
Dieren in een kooitje of visbokaal mogen gerust een volledige dag in de klas blijven.

De kinderen mogen deze week een dierenknuffel meebrengen. Liefst eentje die ook een huisdier zou kunnen zijn en die een aantal dagen in de klas mag blijven. We zouden deze knuffels gebruiken voor een aantal activiteiten in de klas. (gelieve te naamtekenen op een etiketje of zo)


Geen opmerkingen:

Thema De boerderij